Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy mogą Państwo odstąpić, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysłane poprzez wiadomość e-mail na adres: shop@redfashion.com.pl.

Zwracaną rzecz należy niezwłocznie przesłać na adres: Rudnik ul. Centralna 299 32-440 Sułkowice, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiono od umowy.

Od umowy można odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Państwa lub wskazaną przez Państwa osobę trzecią inną niż przewoźnik,

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Państwa oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Państwa płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Państwa dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdą Państwo w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony w naszym sklepie towar okaże się wadliwy, mają Państwo prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: shop@redfashion.com.plReklamowany towar należy wysłać na adres: Rudnik ul. Centralna 299, 32-440 Sułkowice.

W związku z wadą można żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Państwa za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację można zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Państwa reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Nas Państwa zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdą Państwo w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl